הוצאה לאור     |     עימוד ספר     |     עיצוב ספרים     |     הדפסת ספר     |     טל: 039-111-444

- ככה מריצים היום טקסט -

פרסום ספרים

אז סיימתם את תהליך ההוצאה לאור וכעת אתם מחפשים שירותי פרסום ספרים? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! אנו נוכל לפרסם את הספר שלכם באמצעות מגוון פלטפורמות ייעודיות לפרסום ספרים. 

בנוסף, נוכל לבצע עבורכם קמפיין פרסום לספר בתמחור משתלם מאוד וברמת אפקטיביות גבוהה. הכי טוב – פשוט תדברו איתנו 🙂

מתעניינים בשירותי פרסום ספרים? צרו איתנו קשר בקליק!

איך מפרסמים ספר?

לפני שאנחנו דנים בשאלה איך מפרסמים את הספר- חשוב שנעצור, ונגדיר את קהל היעד של הספר. 

למעשה – בכל פרסום שהוא, השלב הראשון הינו הגדרת קהל יעד.

מי קהל היעד של הספר? את מי הוא עשוי לעניין? כיצד מביאים את הספר אל המטרה שלו? הפרסום יתמקד בקהל היעד המוגדר, אחרת – הוא לא יהיה אפקטיבי. 

פרסום ספרים

קורה שישנם מספר קהלי יעד לספר אחד, ואז יש ליצור סדרי עדיפויות, האם משקיעים רק בקהל היעד המועדף יותר או גם באחרים, ואם כן כמה-כמה. 

פרסום ספרים - הוצאה לאור טקסט רץ הוצאת ספרים

הגדרת תקציב פרסום

חשוב מאוד להגדיר מראש בשקלול עלויות הספר גם תקציב שאותו אתם יכולים או מוכנים להשקיע בפרסום הספר. התקציב משנה מאוד את התמונה, וישפיע על אופני הפרסום השונים.

לפעמים עדיף מודעה קטנה במקומות רבים יותר, ולפעמים עדיף שלט חוצות אחד ענק במקום מרכזי. הכל שאלה של קהלי יעד, מטרות ותקציב. 

בשלב הזה כדאי מאוד להתייעץ עם מישהו מומחה ומנוסה (בדרך כלל המו"ל שלכם מכיר את התמונה היטב), שיסייע לכם להגדיר את התקציב הרצוי, ובמיוחד: לעשות בו שימוש ראוי ואפקטיבי במידת האפשר. 

פרסום חינם דרך ספאם: טעות חמורה

כתבנו מאמר מיוחד על פרסום ספרים חינם דרך ספאם, שיבהיר לכם מדוע אסור, לא כדאי ולא משתלם לפרסם את הספר שלכם בצורה כזו. 

עם זאת, יש דרכים נפלאות ממש לפרסום ספרים בחינם או בעלות נמוכה מאוד, אבל בואו לא נגלה את כל הסודות ביום אחד 🙂

איפה כדאי לפרסם ספר?

ישנם כיום אינספור ערוצי פרסום אפשריים בפרינט ובדיגיטל

בפרינט: שלטי חוצות, לוחות מודעות, מודעות פיראטיות, פלאיירים, עיתונים יומיים, מגזינים, כתבי עת ועוד ועוד. 

בדיגיטל: אתרי אינטרנט, אתרי חדשות, ניוזלטרים, תכניות תרבות, כתבות ממומנות ועוד ועוד עד להקמת אתר מיוחד לשיווק הספר. 

בשתי הערוצים הללו, כדאי מאוד מאוד להתייעץ עם איש מקצוע, כדי לא לשפוך כסף רב שלא יהיה אפקטיבי דיו. 

עריכת קליפ לפרסום ספר

במקרים מסוימים ובספרים שמתאימים לכך, ניתן להשקיע בעריכת קליפ פרומו מיוחד לספר, שיסייע בקידום המכירות שלו. מקובל לעשות זאת בספרים שיש להם פוטנציאל מכירה גדול במיוחד.

בעבר הוצאנו לאור את הספר 222 שנים למפגש, ספר מרתק שהפך לרב מכר, ולכן הופק עבורו קליפ מרהיב ומושקע במיוחד, בליווי אחד הקריינים הטובים במדינה (תגבירו שמע, שווה!): 

נגן וידאו

מודעת פרסום לספר: מה צריך להופיע בה?

מודעת פרסום לספר – כדאי או חובה? איפה נכון לפרסם אותה? מה אמור להופיע בה? כיצד לעצב את המודעה על הספר?

בשלב הזה נעבור מהעיסוק בפרסום הספר באופן כללי, לרמה הפרקטית של מודעת הפרסום לספר. 

מודעת פרסום לספר זה נושא שמטריד כל אדם שהוציא ספר, וגם כאלו שלא. על פי מה מחליטים מה יופיע במודעה על ספר? איך הופכים אותה לפרסום אפקטיבי ומוֹכר?

והאמת, שחלק מהיסודות המובאים כאן במאמר, רלוונטיים לא רק לפרסום ספר, אלא לכל פרסום של כל מוצר או שירות שתרצו אי פעם למכור. 

מודעת פרסום - מה לכתוב בה

מודעת פרסום לספר – מה הטעם?

למודעה יש מספר מטרות קונקרטיות:

1. עדכון גרידא

ליידע את הקהל הפוטנציאלי הקרוב שלכם שהספר יצא. למחברים רבים יש קהל שירכוש את הספר שלהם בכל מקרה (במיוחד רבנים, מורים, מפורסמים, משפיעים וכדומה).

אלא שכדי שכולם אכן ידעו שהספר יצא לאור – חשוב שתהא מודעה שתעדכן אותם על כך.

2. החשבת הספר

גם אם יש לכם דרכים לעדכן על הוצאת הספר, מודעה מכובדת – תחשיב את הספר ותעניק לו את המעמד הראוי לו. הספר לכשעצמו לא תמיד 'יודע' לייצג את עצמו בכבוד (ראו במאמר על עיצובי כריכות), אך מודעה מקצועית ואיכותית מצביעה על ספר מושקע ומכובד יותר, ובדרך כלל גם על הבנה והשקעה לאורך תהליך ההפקה.

מתעניינים בשירותי פרסום ספרים? צרו איתנו קשר בקליק!

3. שיווק הספר

המטרה המשמעותית של המודעה היא כמובן גם לשווק את הספר, לעורר את הצורך בו ולמכור אותו. החלק הזה הוא מורכב יותר, ודורש הבנה וידע מקצועיים.

למרות זאת, ניתן להלן כמה טיפים הקשורים לנושא, במידה ותרצו לבשל לבד בבית.

הדמיה איכותית במודעה: חובה!

הנחת היסוד היא שככלל – מודעת פרסום לספר חייבת לכלול תמונה שלו.

הצופה שרואה את תמונת הספר במודעה, חוקק אותה במודע או שלא במודע בירכתי מוחו, וזה ישפיע על החלטתו האם לרכוש את הספר כשייתקל בו בחנות ספרים פיזית או חנות אינטרנטית.

אך האמת, שברוב המודעות שראיתם אי פעם אין תמונה של הספר, אלא הדמיה שלו. הדמיה גרפית תלת ממדית לספר, בדרך כלל מייצרת תוצאה הרבה יותר טובה מכל צילום שתעשו לספר שלכם בעצמכם.

איך מפרסמים ספרים בדרך נכונה ואפקטיבית
איך מפרסמים ספרים בדרך נכונה ואפקטיבית

תכל'ס, איך מפרסמים ספר בצורה אפקטיבית?

אז אחרי כל הנאמר לעיל – איך מפרסמים ספר בצורה אפקטיבית ונכונה? האם ומתי נכון לפרסם ספרים בעיתונות המודפסת? ומה לגבי שיווק ברשת ובניו-מדיה?

בואו נדבר על זה.

בפועל, פרסום של ספר זו סוגיה מורכבת.

מצד אחד – ברוב המקרים ספר אינו מייצר די רווחים כדי לצאת בקמפיין פרסום מאסיבי, ובחלק גדול מהמקרים המכירות בקושי מכסות את עלות הוצאת הספר.

מצד שני – אם לא נפרסם, איך נמכור?…

פרסום על ידי ספאם

הקונפליקט הנ"ל, מוביל הרבה מחברים לחפש אחרי דרכי פרסום חינמיות, כמו למשל רשימות ספאם. לכאורה מה הבעיה, יוצרים מייל חדש, ממענים אותו לכל אנשי הקשר שלנו, ואולי לעוד כמה אנשי קשר שהשגנו בדרכים אחרות, לוחצים שלח והופ – פרסמנו את הספר לכמה מאות אנשים. לא?

אז זהו שלא, ועל זה כתבנו מאמר מיוחד תחת הכותרת "פרסום ספרים חינם באמצעות ספאם".

במאמר הבא נדון בדרכי פרסום קונבנציונאליות יותר.

פרסום ספר בעיתונים

הגם שהעיתונות המודפסת אינה פופולרית כמו פעם, עדיין לפרסום ספר בעיתונות יש משמעות. וזאת משום שקהל היעד של העיתונים הוא, ובכן, אנשים שקוראים טקסטים מודפסים.

לפיכך פרסום במדיה הזו הוא נכון ברמה העקרונית.

ולמה רק ברמה העקרונית? משום שזה תלוי מאוד איזה ספר, באיזה עיתון וכמובן גם – באיזו צורה בעיתון.

ככל שמדובר על שטחי פרסום בעיתונות, במקרים רבים זה אפקטיבי אך העלויות הן גבוהות, ונדרש מוציא לאור מנוסה שידע כדי ניתן להוזיל אותן במגוון טכניקות.

סיקור ספרים בטורים בעיתונות

בעיתונות המודפסת, בכלל המגזרים, ישנם מדורים רבים המסקרים ספרים חדשים. בכל עיתון הדרך להגעה אל המדור היא שונה, ונדרש מישהו שבקיא בתחום כדי לדעת כיצד לפרסם בכל אחד מהמדורים.

יש מדורים שהם בתשלום, יש מדורים חינמיים ובעיתונים מסוימים יש כללים נוספים.

מעבר לעצם פרסום הכתבה, עליכם לחשוב על התוכן שלה כך שישקף נכונה את הספר וידבר לקהל הקונים הפוטנציאלי. כדי להתייעץ עם בעלי ידע וניסיון כדי להחליט מה לרשום, איך לרשום ואיך להפוך את הכתבה לכלי שיווקי ומוכר.

רוצים הצעה להוצאת ספר לאור? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

שיווק ברשת – ניו מדיה

כיום יותר מתמיד, האינטרנט מהווה ערוץ התקשורת המרכזי בין אנשים לחבריהם. משכך, שיווק מחושב ברשת עשוי להיות השיווק הנכון והאיכותי ביותר.

הבעיה שמומחי שיווק ומשרדי פרסום בתחום הדיגיטל, בדרך כלל דורשים סכומים גבוהים שעשויים לעלות על מחיר הפקת הספר כולו, ואין שום התחייבות שההוצאה תכסה את עצמה. ברוב המקרים – היא בפירוש לא תכסה.

אז מה עושים?

מתברר שיש לכך פתרונות שיווק מעולים, שאותם אנו מציעים ללקוחות שהוציאו את ספרם דרכנו. אבל – לא נוכל לגלות את כל הסודות ביום אחד 🙂

מעניין אתכם? דברו איתנו!

הצורה הנכונה לפרסום ספר

כללו של דבר, פרסום ספר זוהי פעולה רגישה ומדויקת יותר מאשר פרסום מוצרים אחרים, וזאת בשל היקף המכירות והעלויות המוגבל שלו בדרך כלל.

לפיכך חשוב מאוד לטכס עצה ולחשב את קמפיין פרסום הספר בצורה נכונה, תוך התאמה מלאה לפוטנציאל המכירות של הספר ממבט אובייקטיבי.

במידה ואינכם בטוחים כמה להשקיע, איך להשקיע וכיצד לבצע זאת – תמיד כדאי להתייעץ עם גורם מומחה ומנוסה בפרסום ספרים דווקא, שיוכל לסייע לכם לפרסם את ספריכם בצורה הנכונה והמדויקת ביותר.

חשיבות הנראות בשיווק

חשוב להבין שספר שמטרתו להימכר לכלל הציבור וידרוש קמפיין פרסום לספר, יש השפעה מכרעת לנראות שלו, לעיצוב הכריכה ולעימוד פנים הספר.

אנו קובלים על כך רבות שספר איכותי יכול להינזק במכירות שלו, רק בגלל כריכה לא מספיק מושקעת.

ברם, במידה מסוימת יש בכך היגיון, משום שהורגלנו שמוצרים איכותיים – משקיעים גם באריזה החיצונית שלהם, ומוצרים 'זולים' – בדרך כלל עטופים באריזה זולה תואמת.

בואו נודה שהאריזות של מוצרי המזון מהמותגים המובילים, והיקרים, נראות בדרך כלל טוב יותר. הלא כן?

מסיבה זו, ספר מוקע ואיכותי מאוד, שדווקא בכריכה בחר המחבר לחסוך – עלול להיפגע משמעותית בתהליכי המכירה שלו, היות ואנשים לא יגלו בו עניין.

לעומת זאת, ספר שבו השקיעו בכריכה שלו, יוכל להסתייע בה לצורך קידום מכירות, ובמקרים מסוימים הכריכה תהיה סוכן המכירות המרכזי בפרסום הספר.

לפיכך כדאי מאוד להשקיע בכריכה לספר, ובעימוד הספר, לא פחות מההשקעה בפרסום הספר וכמובן – בתוכן עצמו.

יחסי ציבור לספרים: 10 טיפים שכדאי לדעת!

יחסי ציבור לספרים זה נושא קצת מורכב: מצד אחד - חשוב לנצל את המומנט למקסום הפוטנציאל. מצד שני - יח"צ טוב לספר זה לא זול, וצריך לתכנן אותו בתבונה. מה עושים?

יחסי ציבור לספרים | הוצאה לאור טקסט רץ

בחלק הבא של המאמר, נרצה לעסוק בשאלה נוספת הקשורה לפרסום הספר, והיא – יחסי ציבור לספרים. 

למה בכלל צריך יחסי ציבור לספרים?

השאלה היא מצוינת ממש, במיוחד לאור העובדה שמידי שנה יוצאים לאור בישראל מעל ל-10,000 ספרים חדשים (!).

חלק מהספרים נכתבים על ידי סופרים מפורסמים ומוכרים, וזוכים מראש כבר לחשיפה גדולה באמצעי התקשורת השונים (טלוויזיה, רדיו, אתרים גדולים, עיתונות וכו').

עבור הסופרים המוכרים – הפרסום יחסית קל ופשוט יותר (ועדיין – יש לחשוב היטב כיצד למצות את הפוטנציאל שלו), כיוון שהציבור הרחב כבר מכיר את הסופר ואת יצירתו.

אלא שרובנו לא מפורסמים במיוחד, ולא מוכרים לציבור רחב מאוד, ולכן אנו חייבים להיעזר בפרסום או ביחסי ציבור כדי לחשוף את הספר למספר רב ככל האפשר של אנשים.

יחסי ציבור בטווח קצר של זמן

חשוב להבין ש'ימי החסד' של כל ספר על מדף בחנויות הספרים הוא לא ארוך, וכך גם ההתעניינות הציבורית בספר החדש.

מכירות הספר על פי רוב הן בגרף שמזנק כלפי מעלה אחרי המכירה, ובחלוף הזמן – יורד בהדרגה. לכן חשוב מאוד לדעת כיצד לפרסם את הספר באופן הנכון ביותר.

בפרסום בטווח קצר יש קונפליקט:

מצד אחד – חשוב להשקיע את הסכום הנכון בפרסום אפקטיבי, כדי לא לאבד את המומנט.

רוצים הצעת יחסי ציבור לספר שלכם? השאירו פרטים ונחזור!

מצד שני – גם כך עלות של הוצאת ספר היא לא זולה, וואף אחד לא חפץ להיכנס לאטרקציות בעייתיות והשקעות חפוזות גדולות בפרסום שלא בטוח שתובלנה אל התוצאה הרצויה.

לכן חשוב לתכנן את הפרסום בצורה מקצועית ועל בסיס ניסיון והיכרות מעמיקה בענף פרסום הספרים בפרט ופרסום בכלל.

התאמה אישית של הפרסום

מסיבה זו לכל ספר ישנו אפיק פרסומי ייחודי שיתאים דווקא לו, וימצה את פוטנציאל המכירות הטמון בו.

אנו בטקסט רץ למשל, משקיעים מחשבה בכל ספר ומייעצים למחברו כיצד נכון לפרסם אותו כראוי, כיצד להעלות את הרלוונטיות של הספר ואיך ליצור 'באזז' סביב הוצאת הספר בצורה שתניב תוצאות.

אם הוצאתם ספר ואתם מוצאים את עצמכם מתלבטים ותוהים – הכי טוב שפשוט תפנו אלינו, ונדון בכך בשמחה!

אז איך עושים יחסי ציבור לספרים?

אז תכל'ס, איך עושים את זה נכון? כמובן שלא נוכל להדריך באופן ממש מפורט במסגרת הזו, אך כן נוכל לתת לכם מידע שיעזור לכם מאוד. 

אחד התפקידים העיקריים של הוצאת ספרים הוא לשווק את הסופר לקהל היעד בצורה מדויקת ונכונה. למשל, למרות שזה יישמע מפתיע ומוזר – פעמים רבות השיווק הנכון לספר הוא להבליט דווקא את הסופר ואת סיפור חייו, ולא את הספר עצמו.

איש יחסי הציבור ינסה לדלות עובדות מעניינות על הסופר ולשווק אותן לאמצעי המדיה השונים ולקהל הקוראים. המטרה היא לחשוף את הסופר והספר לקהל גדול ככל האפשר, בצורה שבסופו של דבר תעביר את דבר הספר מפה לאוזן בצורה ויראלית.

יח"צ לספר: עשרת הטיפים שלנו!

אם הספרים שלכם היו יכולים פשוט למכור את עצמם זה היה נהדר, אך לצערנו – בדרך כלל הם לא יודעים לעשות זאת. וכיום, בייחוד בעידן הדיגיטלי – יש דרכים רבות מאוד לשווק ספרים, ולכן חשוב לדעת ולהכיר את השיטות האפקטיביות ביותר ליחסי ציבור ופרסום.

לכן, בתור קוראינו הנאמנים – הננו לפנקכם (אין מילה כזו בעברית, רק אצלנו זה קיים :)) ברשימת יסודות ועקרונות, שעשויה לסייע לכם משמעותית בגיבוש קו יח"צ לספר שלכם:

טיפ מס' 1 | אתם זה הסיפור

במקרים רבים (ולא בכולם!) תהליך קידום הספר עוסק בכם, עוד יותר מאשר בספר עצמו. לכן אם אתם משתתפים בראיונות או באירועים, מה שחשוב שיבלוט לקורא / צופה זה דווקא אתם, ותכני הספר יעמדו בעדיפות משנה ויותר ברקע.

טיפ מס' 2 | קהל היעד

הגדרה ברורה של קהל היעד ופילוח שלו, תסייע לכם מאוד למקד טוב יותר את פלטפורמות המדיה הנכונות והמדויקות ביותר כדי להגיע אל אותם קוראים. פעולה זו כדאי שתיעשה בעזרת אנשי מקצוע מנוסים.

רוצים הצעה להוצאת ספר לאור? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

טיפ מס' 3 | כתבות בעיתונות ובמדיה

מרכיב חשוב מאוד ביח"צ של ספר הינו הכנת כתבות, וערכת עיתונות המורכבת מכל המידע הרלוונטי עליכם ועל הספר שלכם, שתישלח אל אנשי התקשורת והמדיה בערוצים הנכונים שיובילו אותם לפרסם את הדברים.

טיפ מס' 4 | יצירת קהילה

צרו סביבכם קהילה של קוראים ואוהדים בפלטפורמות השונות, זה יכול להיות קבוצת גוגל, ווטסאפ ורשתות חברתיות (במידה ואין לכם – יש חברות שתוכלנה לנהל עבורכם בתשלום, כמו חברת תפוקה ועוד), בלוג איכותי, סדרות סרטונים, פוסטים, הרצאות, שיעורים וכל דבר שיקבץ קהל מעריצים שנהנים מהחומר שלכם. 

יחסי ציבור לספרים מושפעים לפני הכל – מהציבור הקרוב, וקהל כזה יסייע לכם מאוד להפצת הספרים שלכם, הן ברכישות והן בקידומי המכירות. ככל שהעוקבים שלכם יהיו מעורבים יותר וישתפו את מה שאתם כותבים – כך תגיעו לקהל רחב יותר שנתקל בכם בפעם הראשונה.

טיפ מס' 5 | לא הביישן למד

לרבים מאוד מלקוחותינו עדיני הלב והמידות, לא פשוט וקל לצאת אל אור הזרקורים ולפרסם מודעות עם שמם, כתבות, ראיונות וכו'. אך למען הצלחת הספר פעמים ואין מנוס מכך, וצריך לצאת אל הפרונט ולייצג את היצירה שלכם, וגם את עצמכם.

טיפ מס' 6 | בידול

כל שנה יוצאים לאור אלפי ספרים, גם אם הז'אנר שלכם מצומצם וייחודי עדיין אתם מתמודדים עם עשרות או מאות ספרים אחרים על המדף, חשוב ליצור בידול בינכם ובין שאר הספרים או הסופרים, על מנת ליצור קול ייחודי שהקוראים יזדהו איתו.

במילים אחרות: תתנו ערך מוסף אמיתי בספר. תתנו לאנשים סיבה  אמיתית לקנות את הספר שלכם!

טיפ מס' 7 | תכנון לו"ז ומועד השקה

יש להכין את הקרקע מספר שבועות או אפילו חודשים מראש, לקראת הוצאת הספר. יחסי ציבור מתחילים לאט ומתחזקים בסמוך להוצאת הספר. קיימת חשיבות רבה לזמן בשנה בו יוצא הספר, יש ספרים או ז'אנרים מסוימים שכדאי להוציא לפני חגים, יש ספרים המתאימים יותר לעונת החורף, עונת הקיץ וכו'. (ראו כאן לגבי סוגות/ז'אנרים שונים בספרות התורנית).

במקרים מסוימים נכון יותר לחכות עם יחסי ציבור לספרים ועם השקת הספר מספר שבועות (אפילו אם הספר הודפס!) כדי לנצל מומנט נכון ומדויק יותר להוצאתו, ובכך יוכלו לעזור לכם אנשי מקצוע.

טיפ מס' 8 | אסטרטגיית שיווק

חשוב לדעת שלכל ספר ולכל ז'אנר יש להתאים אסטרטגיית שיווק שתתאים בדיוק אליו. כלומר, יחסי הציבור חייבים להתחשב הן בז’אנר הספציפי והן בספר וקהל היעד שלו.

אנו בטקסט רץ, מעבר לליווי הסופר לאורך כל שלבי ההפקה, מייעצים למחברים המוציאים לאור את ספריהם דרכינו על תהליך הפרסום הנכון והמיטבי להוצאת ספרם, כך שהשילוב בין מועד ההשקה, קמפיין הפרסום הנכון וההיערכות המקסימלית יובילו לתוצאות הטובות ביותר שאליהן ניתן להגיע.

טיפ מס' 9 | פרסום מותאם לאופי הספר

חשוב מאוד שאופי הפרסום שלכם יתאם לספר ולצורכו של קהל היעד. אופי הפרסום משפיע הן על ערוצי הפרסום, והן על הקו העיצובי והצורני שלו.

יש ספר שפרסום בערוץ מסוים – יכול להזיק לו יותר מאשר להועיל, ולפעמים מסר שגוי על מודעת פרסום עלול לגרום לנזק במכירות!

דוגמה? ספר סיפורת, שבפרסום עושה רושם של ספר הגות… אדם שראה את המודעה יכול בתת המודע שלו 'לפסול' את הספר, ולא לבחון אותו גם כשייתקל בו בחנות הספרים, באתר מכירות או בערוצי מכר אחרים!

טיפ מס' 10 | הכי חשוב…

כיהודים מאמינים אנו יודעים היטב כי הכי חשוב לזכור שהכול תלוי במזל, ואפילו ספר תורה שבהיכל. יתכן ותעשו את כל הדברים בצורה המקצועית והמדויקת ביותר, ולמרות זאת הפרויקט ייכשל חלילה, ומאידך – יתכן ולא תעשו יחסי ציבור לספרים שלכם ולמרות זאת הם יעיפו מכירות.

לכן השתדלות אנו צריכים לעשות, לפעול נכון ולשאוף להצלחה, אך עלינו לזכור שההצלחה בפועל תלויה רק במי שאמר והיה עולם, וכמו על כל דבר – גם על זה חשוב להתפלל ולבקש!

סיכום נושא: פרסום ספר

אז מקווים שסייענו לכם לגבש קו יח"צני לספר, ואם אתם רוצים להיעזר ולהתייעץ באנשי המקצוע שלנו – נשמח מאוד שתצרו קשר, ונשתדל לסייע ולייעץ לכם!

אנו זמינים בשבילכם בטל' 039-111-444  וכן במייל x039111444@gmail.com

אנחנו נשמח לשמוע מכם!

להתראות 🙂

אהבתם? תנו לייק!

רוצים לברר פרטים נוספים? דברו איתנו!

עומדים לקראת הוצאת ספר? כדאי לכם לקרוא את המאמרים האלה:

0
    0
    עגלת הקניות שלך
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות המוצרים

    !

    7 טעויות נפוצות
    בהוצאה לאור של ספר

    קבלו מדריך שיחסוך לכם הרבה כסף ועגמת-נפש!

    תודה!

    אנו נשלח למייל שלך את המדריך בהקדם.
    המשך גלישה מהנה :) 

    דילוג לתוכן